dimarts, 10 de març del 2009

AUDACITY

Durant aquesta setmana em treballat amb el programa Audacity.
Així doncs, primer de tot ens em organitzat en grup de 4 o més persones i entre tots em creat una frase, la qual em gravat (cadascú el seu tros corresponent).

Un cop això, em ajuntat tots els trossos de la frase a l’audacity de manera que es pugés sentir la frase sencera i ordenada.
Ara bé, per poder ordenar-la i escoltar-la sencera és necessari posar les diferents pistes continuades, és a dir, una darrera de l’altre perquè, pel contrari es sentirien totes de cop. Per fer-ho s’ha de seleccionar la pista interessada i marcant la fletxa de doble sentit
la podem moure al lloc desitjat.

A continuació, em de regular el volum de cada pista de manera que es senti tota la frase igual. Per aconseguir-ho em de seleccionar aquella pista que volem canviar de volum i em d’anar a efecto – amplificado i aquí podem pujar o baixar els decibels desitjats sempre permeten que no es superi els decibels indicats per la llei. A partir d’aquí, perquè no quedin espais en buit de silenci em de seleccionar aquesta part i després fer servir el dibuix de les tisores per retallar-lo.
Un cop em acabat s’ha de guardar a exportar com a wav per així poder-ho obrir amb altres programes.
Després cadascú ha escollit una cançó per gravar la frase a sobre. Per fer-ho s’ha posat la frase sobre el tros de pista de la cançó on es vol escoltar, ara bé, per aconseguir que la frase s’escoltés més que la cançó s’ha d’utilitzar el signe herramienta para envolvente una mica abans de començar la frase i una mica després d’haver acabat i finalment, al mig de la frase, baixant el volum fins al punt desitjat.

Un cop fet tot això, ja s’ha acabat l’activitat i s’ha de desar igual que abans, és a dir, a través de exportar com a wav.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada